ההקצאות בב"ב • הגרי"ג אדלשטיין לרובינשטיין: "תבשר טוב"

אישור ההקצאות במועצת העיר היה מהלך אותו הובילו ראש העיר חנוך זייברט וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין בדיסקרטיות ובתיאום אישי מול בתיהם של גדולי הדור
איתי גדסי No Comments on ההקצאות בב"ב • הגרי"ג אדלשטיין לרובינשטיין: "תבשר טוב"

במהלך דיסקרטי ובתיאום אישי מול בתיהם של גדולי ישראל, אישרה עיריית בני ברק הקצאות רבות לבתי כנסת ומוסדות חינוך • במתנגדים ובנמנעים: חבר האופוזיציה יעקב וירז'בינסקי, גדליהו בן שמעון ויהודה טוויל מש"ס

צילום: Flash90
אישור ההקצאות במועצת העיר היה מהלך אותו הובילו ראש העיר חנוך זייברט וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין בדיסקרטיות ובתיאום אישי מול בתיהם של גדולי הדור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הישג ההקצאות למוסדות התורה זוכה לקורות רוח ולברכתם של מרנן ורבנן. לפני כשבוע אישרה עיריית בני ברק במהלך שלא היה למעלה מעשור, הקצאת מגרשים וכיתות לימוד לעשרות מוסדות חינוך ובתי כנסת.

אישור ההקצאות במועצת העיר היה מהלך אותו הובילו ראש העיר חנוך זייברט וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין בדיסקרטיות ובתיאום אישי מול בתיהם של גדולי הדור, כשמרן הגר"ח קנייבסקי מעורב אישית בתהליך לכל אורכו כשבסופו הורה לנאמנו הרב רובינשטיין להצביע בעד המהלך באופן גורף.

זאת למרות שנרשמה היעדרות של חברי מועצה במופגן מישיבת המועצה של אישור ההקצאות, מכלל סיעות הבית. סגן ראש העיר מנחם שפירא וחברי המועצה של דגל התורה נתן צבי כהן מיכאל קקון ויאיר שוקרון נעדרו.

חבר המועצה מהאופוזיציה יעקב וירז'בינסקי התנגד להקצאות. חבר המועצה הרב רוחמקין (בני תורה) ביקש להודיע מארה"ב שהוא תומך בהחלטה, כשעמיתו לסיעה משה מלאכי נעדר. גם גדליהו בן שמעון ויהודה טוויל מש"ס נעדרו.

במסגרת אישור המהלך, זכתה דגל התורה בהישג מרשים של 56 כיתות לימוד לת"תים בעיר שסובלים ממצוקת מקום קשה, וכן להקצאות לבתי כנסת.

אמש נכנס רובינשטיין יחד עם בכירי דגל התורה שהיו מעורבים במהלך לכל אורכו, חבר המועצה הרב שלמה שטרן, הרב יהושע גולד והרב צבי אייזן עוזרו של הרב רובינשטיין ומרכז תחום תכנון ובנייה.

מרן הגרי"ג אדלשטיין עבר על רשימת המוסדות המפורטת במשך שעה ארוכה, כשהוא מביע את שביעות רצונו מההצלחה המיוחדת לסייע לציבור בני התורה באופן מיוחד ולהביא להישג מרשים זה שיביא הרחבה להיכלי התורה ותלמידי תשב"ר.

מרן שליט"א ציין את כח האחדות שבזכותו הושלם המהלך, כשהוא משבח את הרב רובינשטיין על עמלו הגדול לעשות רצון חכמים. "יהי רצון שתזכו לסייעתא דשמיא להמשיך בזה הלאה גם בתכניות הבאות ולהיות מבשרי טוב" סיים מרן שליט"א בחמימות.



0 תגובות